Monday, March 16, 2009

Itlog

APO UG LOLO
APO: Lo, ngano nag kaangkaang man kag lakaw?
LOLO: aw, ayaw nagud ni pansina apo oi
APO: ngano lagi na lo?
LOLO: ingon man gud sa akong doktor na likayan ang itlog kay taas ug kolesterol 


Bungi niuli sa ila ug gitabunan niya ang mata sa iyang asawa..
BUNGI: Nges hu?? 
ASAWA: Pa - nges hu nges hu pa ka dira ikaw ray bungi dinhi sa atong balay.. 

ANAK: Nay,,nag tambling tambling gud me sa skul ganina..
NANAY: Di ba ingon man ko ayaw pag tambling tambling kay makita imo panty?
ANAK: Gisulod man naku sa Bag ako Panty Nay.. :mrgreen:


Laki: Kuhaon ko ang mga bitoon og ihatag ko kanimo. 
Babae: saba diha! wa man gali ka kakuha anang kugmo gatambisay sa imong ilong...
Laki: AW! sorry day ha..wala man gud ko nasayod nga gusto sad ka ani..... 


No comments: